Jak jsem se vyvlíknul z pokuty za rychlou jízdu

27. 05. 2019 19:47:17
Dostal jsem pokutu za rychlost 900 Kč. Podle Policie ČR jsem se před 14 dny projížděl po Plzni 67 km/h. Trochu mě to překvapilo, protože to byla má první dopravní pokuta v životě. A navíc jsem v inkriminovanou dobu seděl doma.

Pokutu od policie mi v pátek přeposlal carsharing Car4Way. Dostal jsem vyměřeno 600 Kč, dalších 300 Kč je administrační poplatek carsharingu. Podle jejich systémů jsem jel v autě já, jenže systém evidentně selhal.

Není to nakonec tak dávno, takže jsem si dobře pamatoval, že v ten den jsem v autě vůbec neseděl. Potvrzuje to i historie jízd v aplikaci. S případem mě spojuje jen SPZ auta, které jsem měl půjčené pár dní před tím. Po Plzni se s ním proháněl buď jiný klient, nebo někdo ze servisu.

Stačí se ozvat. Ale proč to nejde samo?

Pokud chcete reklamovat fakturu Car4Way, je to možné jen ve všední den od 8:00 do 15:00. To mi nevadí. Placení přece není akutní problém, který by nemohl počkat do rána nebo přes víkend. Nonstop vám na infolince pomůžou jen s rezervacemi aut.

Počkal jsem teda do pondělí a dopadlo to dobře. Paní z účtárny v e-mailu přiznala chybu systému, omluvila se a fakturu stornovala. Tak to má být. Potvrdila se tak moje zkušenost, že:

  1. systémy v Car4Way nejsou dokonalé;
  2. Když se ozvete, vždycky se to vyřeší.

Něco podobného jsem totiž zažil i o Velikonocích. Tehdy jsem využil akční víkendový balíček, jenže Car4Way mi naúčtovali plnou cenu. Prý proto, že jsem nezakliknul správné políčko v rezervaci. Stačil jeden telefonát a vše se dalo do pořádku. Žádný zvýšený hlas, žádné mávání obchodními podmínkami. Pohoda.

Na druhou stranu: bylo by lepší, kdyby k takovým problémům vůbec nedocházelo. Že se nejvýhodnější balíček nevypočítá a nevybere sám, je UX fail. Když vám vždycky najdou nejvýhodnější jízdenku České dráhy, proč to nemůže umět služba pro 21. století?

Autor: Pavel Hrdina | pondělí 27.5.2019 19:47 | karma článku: 17.39 | přečteno: 2175x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Cestování

Klára Žejdlová

Italské Velikonoce? V mých vzpomínkách to jsou přátelé, rodina…a obžerství

I když to obžerství bylo prokládané dlouhými procházkami. Aby nám vytrávilo. A abychom nasbírali ingredience pro další vaření...

27.3.2024 v 14:48 | Karma článku: 18.17 | Přečteno: 414 | Diskuse

Miroslav Semecký

Nacházíte ve Španělsku? Používáte aplikaci Telegram? Zpozorněte!

Oblíbená komunikační aplikace ve Španělsku končí. Bude vypnuta (zablokován přístup) v řádu několika následujících hodin. Soudce Národního soudu Santiago Pedraz vydal rozhodnutí, ve kterém nařizuje mob..

23.3.2024 v 17:51 | Karma článku: 17.12 | Přečteno: 579 | Diskuse

Jan Vaverka

Bolívie - 6. díl: Den v La Pazu

La Paz je město jako žádné jiné. Dvoumilionová aglomerace sahající až nad 4000 metrů nad moře, ulice jsou strmé, propojené lanovkami, a kolem obrovská kulturní a sociální diverzita.

22.3.2024 v 8:20 | Karma článku: 16.35 | Přečteno: 231 | Diskuse

Aleš Gill

Střípky z KLDR - Díl 26. - Návrat do paralelního vesmíru

Jsou to téměř dva roky od mého posledního článku o KLDR, a téměř tři roky od mé druhé cesty za nejželeznější oponu, jakou si lze představit. A protože informací z KLDR je kvůli uzavřené hranici málo, mohli bychom se tam vrátit.

19.3.2024 v 8:52 | Karma článku: 16.04 | Přečteno: 471 | Diskuse

Libor O. Novotný

Víkend na bitevním poli ve Waterloo

Chcete důkladně pochopit politické a společenské souvislosti, které vedly k porážce Napoleona, případně se vžít do bojů rozhodující bitvy u Waterloo? Památník bitvy na jejím původním místě vám to umožní.

18.3.2024 v 15:00 | Karma článku: 13.22 | Přečteno: 207 | Diskuse
Počet článků 2 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1372

Taky vás baví sdílená ekonomika a hlavně o carsharing? Tak to tady pro vás mám něco ke čtení ;)

Kontakt: hrdinapavel@seznam.cz

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...